Celem podstawowym produktu było stworzenie środowiska metaverse VR, w którym po zanurzeniu się w środowisku wirtualnej rzeczywistości udzielamy pierwszej pomocy, ratownictwa oraz uczymy jak zachować się w kryzysowych sytuacjach z świata realnego. Nawet jeśli mamy podstawy z pierwszej pomocy lub BHP to w sytuacji zagrożenia lub niebezpieczeństwa (wypadek, widok krwi, dotyk obcego człowieka) zapominamy jak należy postępować zgodnie z procedurą lub wytycznymi. Nasz produkt pozwala użytkownikowi zanurzyć się stopniowo od interaktywnych filmów 360-stopni 3D lub 180-stopni 3D do stworzonych przez nas symulacji i światów.

Najważniejszym i najtrudniejszym zadaniem w ramach produktu szkoleniowego było połączenie z nowymi, interaktywnymi i immersyjnymi technologiami dotychczas stosowanych technik nauczania pierwszej pomocy i ratownictwa przy wykorzystaniu fantoma. Opracowaliśmy innowacyjny w skali świata (posiadamy opinię o innowacyjności wystawioną przez jednostkę naukowo-badawczą) system przesyłu danych z prowadzonej resuscytacji w czasie rzeczywistym do środowiska VR, w którym znajduje się uczestnik.

Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej treści.

Nie jesteś zarejestrowany? Poproś o dostęp.

Najnowsze w bazie wiedzy

Pokaż wszystkie