W ramach dbałości o kondycję i zdrowie pracowników zorganizowano m.in. bezpłatne badania przesiewowe – niskodawkowe TK płuc dla 4388 chętnych pracowników KGHM Polska Miedź S.A. oraz spotkania z lekarzami i fizjoterapeutami.
Rozpoczęto też kampanie antynikotynowe, przeprowadzono szereg instruktaży, akcje dotyczące bezpiecznej pracy (w tym „odpowiedzialności za siebie i innych”), 4 pikniki „Mamo, Tato chcę być zdrowy” dla rodzin pracowników oraz mieszkańców Zagłębia Miedziowego. W mediach opublikowano kilkadziesiąt artykułów, szereg posterów i innych form graficznych. W intranecie i ekstranecie spółki umieszczane są m.in. filmy z rekonstrukcji wypadków, które zdarzają się w zakładach, by uświadomić załodze błędy, jakie doprowadziły do zdarzeń…
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej treści.
Nie jesteś zarejestrowany? Poproś o dostęp.