Głównym celem projektu jest wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) do poprawy efektywności i jakości rehabilitacji pacjentów z różnorodnymi schorzeniami i urazami. Projekt ma na celu stworzenie innowacyjnych programów rehabilitacyjnych, które będą mogły być dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjentów.
Efekty projektu to m.in.:
Z 71-79 proc. do 85-95 proc. wzrosła skuteczność rehabilitacji, mierzona liczbą pacjentów osiągających pełną sprawność.
– O 41 proc. skrócił się średni czas trwania rehabilitacji pacjentów.
– Z 10-15 proc. do 5-10 proc. został zredukowany odsetek pacjentów z nawrotami urazów lub schorzeń.
– Z poziomu 70-80 proc. do ponad 90 proc. wzrosła satysfakcja pacjentów.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, o 20-30 proc. wzrosła liczba pacjentów korzystających z usług rehabilitacyjnych.
Zaloguj się aby uzyskać dostęp do pełnej treści.
Nie jesteś zarejestrowany? Poproś o dostęp.